شرح خبر: به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، عبدالله گنجي مديرمسئول روزنامه جوان طي يادداشتي در کانال تلگرامي خود نوشت:رئيس جمهور در مراسم افتتاحيه نمايشگاه مطبوعات رانت اطلاعات را بلايي براي کشور دانستند. اصل اين موضوع درست اما آنچه ايشان وارونه کردند اينکه رانت هاي اقتصادي که معمولا اصحاب قدرت به آْنان دسترسي دارند را مخفي و رانت اطلاعات را به حوزه اطلاع رساني ارجاع دادند.اين که رسانه، اطلاعات غيرمحرمانه اي را به هر طريق بدست آورند چه اشکالي (البته منهاي روندهاي قضايي در حال رسيدگي )دارد؟از مدعيان شفافيت وراستگويي اين گلايه بسيار عجيب است. علاوه بر اين کسي که حافظ و صاحب اطلاعات است بايد عرضه نگهداري ان را داشته باشد.اما اين رانت اطلاعات است که برخي وزرا روحاني را ميلياردر کرده است وگرنه يک کارمند چگونه ميلياردر مي شود؟اطلاعات مربوط به وام هاي هلو، مزيت نسبي صادرات و واردات از کجا و به دست چه کساني مي رسد؟در همين دولت رانت اطلاعات بندر آزادشدن جاسک از دولت به چه کساني رسيد و خريداران زمين هاي جاسک قبل اعلام علني آن چه کساني بودند؟اگر رسانه آن خبر جديد را بخوانيد: :تجم...
ما را در سایت خبر جديد را بخوانيد: :تجم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 30 تاريخ: چهارشنبه 19 آبان 1395 ساعت: 9:27